پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
کد خبر: 1189679
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
دورود

حوزه/ کورش رشنو به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در حکمی از سوی اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، کورش رشنو به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود منصوب و معرفی شد.

در این مراسم که در دفتر فرمانداری شهرستان برگزار شد، فرماندار دورود نقش هنرمندان و پیشکسوتان را در عرصه فرهنگ در ترویج ارزش های اسلامی مؤثر دانست و گفت: هنرمندان می توانند در جنبه های مختلف هنری همچون هنر بیان، کلام، نوشتار، شعر، نمایش و.... پیام های ارزشمند را ماندگار کنند که از جمله این هنرها، بیان تاریخ روایی اسلام است.

سید مصطفی موسوی نصر یکی از وظایف این نهاد را توسعه شورای فرهنگ عمومی و تقویت این شورا دانست و افزود: یکی از عوامل مؤثر در توسعه شورای فرهنگ عمومی، دبیر شورا است و دبیری شورا بر عهده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

فرماندار دورود خدمت رسانی به مردم را در هر سنگری قابل تقدیر و ارزشمند دانست و گفت: مهم نیست که یک روز، یک سال و یا چندین سال در سنگر خدمت رسانی فعالیت داشته باشیم، مهم آن است که بتوانیم بهترین خدمات را در حد توان ارائه کنیم تا هر چه بیشتر رضایت بندگان خدا را فراهم کنیم که رضایت خداوند را شامل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha